Центр комунікацій — структурний підрозділ Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
Завдання Центру — системне забезпечення стратегічних комунікацій та ефективне позиціонування Університету у внутрішньому та зовнішньому інформаційному просторі з метою формування спільної корпоративної ідентичності, позитивного іміджу, бренду й репутації Університету.
Підрозділ створено 18 червня 2015 року.
Основні функції:
- формування та впровадження єдиної комунікативної стратегії Університету, моніторинг та контроль за її дотриманням;
- дослідження іміджу та репутації Університету, розробка відповідних рекомендацій і пропозицій до загальної комунікативної стратегії Університету;
- забезпечення ефективних маркетингових комунікацій освітніх програм Університету;
- надання методичної, організаційно-практичної та консультаційної допомоги структурним підрозділам Університету у сфері комунікацій;
- зв'язки з засобами масової інформації;
- створення позитивного іміджу та репутації Університету шляхом поширення у традиційних ЗМІ та нових медіа інформації про діяльність та досягнення Університету у сфері освіти, науки та культури;
- створення ефективної системи внутрішніх комунікацій Університету — забезпечення роботи газети, офіційного сайту, сторінок Університету у соцмережах та інших каналів комунікації відповідно до сформованої комунікативної стратегії;
- зміцнення корпоративного бренду та репутації Університету;
- сприяння створенню загальноуніверситетської ідентичності та корпоративної культури.
Структура Центру:
- Відділ моніторингово-аналітичної роботи
- Відділ інформаційно-комунікативної роботи:
- Сектор інформаційного забезпечення офіційного сайту
- Прес-центр
- Газета "Київський університет"